תוכן ענינים
  1. כדאי שתדעו 11 חנויות תכשיטים אונליין מומלצות
  2. חנויות תכשיטים אונליין מומלצות
  3. מגנוליה
  4. ROYALTY
  5. גראס
  6. PANDORA
  7. צמיד מושלם ליום יום ולאירוע צמיד עדין ציפוי זהב עם שילוב מרשים של זירקוניה מעובד שקוף
  8. ג'קסון תכשיטים
  9. תכשיטי חביב
  10. זיו אור תכשיטים
  11. IMPRESS
  12. תכשיטי TZUFA
  13. סאפורו SAPPORO
  14. דנון תכשיטים DANON
  15. האם כדאי לרכוש בחנויות תכשיטים אונליין?

כדאי שתדעו: 11 חנויות תכשיטים אונליין מומלצות

כדאי שתדעו: 11 חנויות תכשיטים אונליין מומלצות

החברים הטובים ביותר של האישה הם תכשיטים. אם אתה מחפש מתנה מושלמת לאירוע מיוחד כמו יום הולדת, יום נישואין, יום האהבה או סתם כדי להראות למישהי שאתה אוהב אותה, תכשיט הוא תמיד אפשרות נכונה ומיוחדת. אין אישה שלא תשמח לקבל תכשיט מתנה. חנויות תכשיטים לא קשה למצוא, יש בכל מקום, בקניונים ובמרכזי הקניות, כמו כן יש חנויות תכשיטים אונליין בהן הרכישה מתבצעת בקלות ובנוחות. אז אם אתם אוהבים להזמין אונליין, אפילו תכשיטים, הנה 11 חנויות תכשיטים לאישה אונליין מומלצות שבהן תוכלו לבצע רכישה מבלי לצאת מהבית.

חנויות תכשיטים אונליין מומלצות

מגנוליה 

באתר האינטרנט של מגנוליה תוכלו להתרשם ממבחר רחב מאוד של תכשיטים מסוגים שונים ומחומרים מגוונים ובמחירים נוחים. בין התכשיטים המוצגים באתר תמצאו תכשיטי זהב, מגוון סוגי עגילים, צמידים, שרשראות, טבעות ועוד. דבר נוסף שמגנוליה מציעים באתר, זה תכשיטים בעיצוב אישי. לדוגמא, תוכלו להפוך ציור או תמונה אהובה לתכשיט. כל שתצטרכו לעשות הוא להעלות תמונה שבחרתם בעת ביצוע ההזמנה באתר.

ROYALTY 

רויאלטי הינה רשת חנויות תכשיטים מוכרת בפריסה ארצית, וגם לה יש חנות אינטרנטית המציעה חווית קנייה פשוטה ונוחה. באתר מוצגים מגוון סוגי תכשיטים כגון שעונים, טבעות, עגילים, צמידים, שרשראות ועוד. כמו כן, באתר ניתן לרכוש גם שובר מתנה במידה ותרצו. באתר ישנן קטגוריות שיעזרו לכם בבחירת מתנות, לדוגמא – מתנה ליום הולדת או מתנה ליום נישואין וקטגוריות נוספות.

גראס 

מדובר ברשת חנויות תכשיטים בעיצוב ישראלי, המציעה מגוון תכשיטים מזהב וכסף, בשילוב יהלומים ואבני חן. באתר החנות תמצאו סוגים שונים של תכשיטים ייחודיים כמו עגילים, טבעות, שרשראות, צמידים ועוד. מה שמייחד את גראס הוא השימוש בזכוכית רומית עתיקה בשילוב אמנות ישראלית איכותית. בנוסף, תמצאו באתר קטגוריה של מתנות ברוח הישראליות מוצרי יודאיקה, פמוטים, מזוזות, חמסות ועוד.

PANDORA 

מה שעולה לנו לראש כשחושבים על חנות התכשיטים פנדורה, אלו הצמידים הייחודיים עם הצ'ארמס המיוחדים. חשוב שתכירו ותדעו שבפנדורה תוכלו למצוא מבחר גדול של תכשיטים כמו עגילים, טבעות, שרשראות, תליונים וכמון צמידים וצ'ארמס. התכשיטים של פנדורה עשויים חומרי גלם איכותיים ומציעים מגוון עיצובים ייחודיים. האתר נוח וקל לשימוש.


צמיד מושלם ליום יום ולאירוע: צמיד עדין ציפוי זהב עם שילוב מרשים של זירקוניה מעובד שקוף

אם אתם מחפשים איך להפתיע את בת הזוג, או זקוקים לרעיון מקורי עבור מתנת יום הולדת לחברה, צמיד עדין בציפוי זהב עם שילוב של אבני זרקוניה היא בחירה מעולה. הצמיד עשוי פלדת על חלד איכותית המגיעה בציפוי זהב. את גוון הציפוי ניתן לבחור בהתאם לטעם אישי. הצמיד מגיע עם סוגר איכותי וחזק.

צמיד עדין ציפוי זהב עם שילוב מרשים של זירקוניה מעובד שקוף
צמיד מעוצב, איכותי ועדין שמתאים לכל לבוש
יתרונות
- צמיד עשוי פלדת אל חלד איכותית בציפוי יוקרתי מזהב
- סוגר איכותי וחזק
חסרונות
מגיע במידה סטנדרטית יחידה
₪119
מגנוליה

ג'קסון תכשיטים

ג'קסון תכשיטים החנות הותיקה והמוכרת, מציעה תכשיטים מעוצבים באיכות גבוהה במחירים סבירים מאוד. החנות ממוקמת בבורסה רמת גן וובין היתר תוכלו לרכוש אצלם טבעות, שרשראות, צמידים, עגילים, ועוד. באפשרותכם להתרשם ולרכוש ממגוון התכשיטים של ג'קסון באופן מקוון דרך אתר האינטרנט של החנות.

תכשיטי חביב

חביב תכשיטים היא חנות באר שבעית ותיקה ויוקרתית, הנמצאת במתחם השוק, וגם מציעה רכישה דרך אתר האינטרנט שלה. כל התכשיטים מיוצרים בארץ בסגנון ייחודי עם הרבה סטייל, מעוצבים בעיצובים המשלבים חדשנות ואופנה עדכנית יחד עם איכות וגימור ברמה גבוהה מאוד. ייצור התכשיטים מתבצע גם בהזמנה אישית בהתאמה מלאה לפי בקשת הלקוח.

זיו אור תכשיטים

זיו אור תכשיטים הוא מפעל המייצר תכשיטים יהלומים מאז שנת 2001, והם נמצאים בבורסה יהלומים רמת גן, כמו כן ניתן לרכוש באתר האינטרנט שלהם אונליין, בין היתר: טבעות אירוסין, טבעות נישואין, טבעות יהלום, עגילים, תליונים, צמידים ותכשיטים בעיצוב אישי. החברה מנוהלת על ידי האחים לבית יוספי, בעלי ניסיון של מעל 40 שנים בעיצוב תכשיטים ושיבוץ יהלומים.

IMPRESS

אימפרס היא רשת חנויות המתחמה במכירת תכשיטים ושעונים, עם 15 סניפים ברחבי הארץ, ועם אפשרות לרכוש און ליין דרך אתר האינטרנט של החברה, ובו תמצאו קולקציית תכשיטי זהב משובצים יהלומים במחירים אטרקטיביים(תכשיטי זהב והילומים החל מ790 ₪) כגון טבעות, שרשראות, צמידים ועגילים, כולם משובצים יהלומים.

תכשיטי TZUFA

חנות התכשיטים TZUFA היא חברה ישראלית שמתמחה בעיצוב וייצור של תכשיטי יוקרה לנשים. החברה משתדלת להציע מוצרים איכותיים ומעוצבים בקפידה, ומבטיחה ללקוחותיה חומרי גלם איכותיים ותכשיטים היפו-אלרגניים ללא ניקל.

החנות מציעה מבחר רחב של תכשיטים כגון שרשראות, צמידים, טבעות ועגילים, שנעשים מכסף סטרלינג 925 או כסף סטרלינג 925 בציפוי זהב 18 קראט. הקו העיצובי של החברה משלב קלאסי ומודרני, ומתאים לכל סגנון ולכל אופי.

סאפורו SAPPORO

סאפורו הוא אתר תכשיטים אונליין והאקססוריז בין הגדולים והמובילים בישראל. החברה מציעה ללקוחותיה מגוון גדול ועדכני ביותר, במחירים סבירים עם איכות גבוהה.

דנון תכשיטים DANON

תכשיטי דנון היא חברת תכשיטים ותיקה בעלת סניפים ברחבי הארץ כגון סניף עזריאלי תל אביב, קנין מלחה ירושלים ועוד, ובנוסף מציעה את מוצריה באתר אונליין. קולקציות התכשיטים מתחדשות 4 פעמים במהלך השנה, עם עשרות פריטים חדשים וסגנונות מגוונים.

האם כדאי לרכוש בחנויות תכשיטים אונליין?

כמו שהתרגלנו להזמין כמעט הכל אונליין, אין סיבה שלא נזמין גם תכשיטים אונליין. חנויות תכשיטים אונליין ערוכות בהתאם ומתפעלות אתרים נוחים ופשוטים לשימוש המציגים את המוצרים שלהם בסטייל ולפעמים ניתן לרכוש תכשיטים אונליין זולים יותר מבחנויות עצמן עקב מבצעים בלעדיים, חיסול קולקציה ועוד . לכן מי שמעדיף לא להגיע ישירות לחנויות, יכול לשוטט באתרים השונים ולהנות ממגוון תכשיטים ומרכישה קלה ופשוטה.